من امروز با یادآوری مفهوم مع برای دانشجویان شروع می کنم. به عنوان مثال ، ما در مورد مع ها بحث کردیم به این صورت که وقتی شما ترکیبی از یک تابع را می گیرید و نتیجه مع آن x می شود. امروز ، ما مع یک عدد و اینکه چگونه نتیجه هویت 1 را نشان می دهد ، بحث خواهیم کرد.


دانش آموزان امروز کار خود را با یک سوال کار بل شروع می کنند. بعد از اینکه دانش آموزان در مورد س reflectedال تأمل کردند ، من چندین دانش آموز را دارم که نظر خود را به اشتراک می گذارند. سپس برای دانش آموزان اعدادی قرار می دهم تا ضرب مع را پیدا کند. در ابتدا دانش آموزان ممکن است عکس این را بگویند. ما بحث می کنیم که چگونه این ماده افزودنی مع است. من می پرسم "چرا این ماده افزودنی مع است؟" در اینجا توضیح می دهم که 0 هویت افزودنی است. اگر یک شماره بگیرید ، هویت را به شماره ای که آن شماره را پس می گیرید اضافه کنید. بنابراین ، برای ضرب باید به یک عدد فکر کنیم وقتی آن را با عدد اصلی ضرب می کنیم ، ریاضی یازدهم هویت ضرب را بدست می آوریم. من می پرسم ، "هویت ضرب چیست؟"


ریاضیات یازدهم بسیار پر اهمیت است


هنگامی که کلاس متوجه شد که "1" هویت ضرب است ، مع ها را پیدا می کنیم و به یاد می آوریم که هویت ضرب برای ضرب ماتریس چه بود. من توضیح می دهم که امروز مع ضرب ماتریس را پیدا خواهیم کرد. پیدا کردن مع یک ماتریس به استفاده از حل مسائل مربوط به ماتریس کمک می کند.


matheleven | OpenStreetMap


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مع ,هویت ,دانش ,کنیم ,ماتریس ,پیدا ,دانش آموزان ,یازدهم بسیار ,ریاضیات یازدهم ,افزودنی مع ,ماده افزودنی ,ریاضیات یازدهم بسیار ,ماده افزودنی مع
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

hogo محله ماه جادویی^~^ گل طلا 24 عیار گروه آموزشی هوش برتر پارسیان ماینر شار موزیک جریان موسیقی معرفی بازی های شرطی وبلاگی پر از خنده Christopher دانلود آهنگ جدید